تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
14

ضریب مالیاتی اینفلوئنسرها در اینتاکد

  • کد خبر : 741
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
ضریب مالیاتی اینفلوئنسرها در اینتاکد
نسبت سود فعالیت دیگری برای افرادی که بازاریابی فعالیت خودشان را در فضای مجازی انجام می‌دهند و یا شرکت‌هایی که بازاریابی یک شرکت دیگر یا یک تولیدکننده مشخص را انجام می‌دهند در اینتاکد مشخص شده است.

اخبار مالیاتی – مستوفی مدیر کل دفتر حسابرسی مالیاتی با اشاره به اینکه پس از شناسایی درآمد‌ها و به این دلیل که هزینه‌ای از سوی ابن اشخاص ابراز نشده است، سازمان امور مالیاتی مجبور می‌شود از نسبت سود فعالیت استفاده کند، گفت: نسبت سود فعالیت اینفلوئنسر‌ها با عنوان درآمد اشخاص حقیقی از طریق هر گونه تبلیغات و آگهی در فضای مجازی، رسانه‌ای و محیطی یک اینتاکد مشخص دارد که آنهم ۷۰ درصد است. در نتیجه همکاران ما برای رسیدگی به فعالیت اینفلوئنسر‌ها از ضریب ۷۰ درصد استفاده می‌کنند.

نسبت سود فعالیت دیگری برای افرادی که بازاریابی فعالیت خودشان را در فضای مجازی انجام می‌دهند و یا شرکت‌هایی که بازاریابی یک شرکت دیگر یا یک تولیدکننده مشخص را انجام می‌دهند وجود دارد. این موضوع تحت عنوان بازاریابی انواع کالا و خدمات داخلی با نسبت سود فعالیت ۴۵ درصد در نظر گرفته می‌شود.

به عبارت دیگر اینفلوئنسر‌ها براساس دسترسی خود در فضای مجازی تبلیغات غیرمحیطی انجام می‌دهند و اگر همکاران ما به درآمد این دسته از مودیان برسند از ضریب ۷۰ درصد استفاده می‌کنند، اما برخی شرکت‌ها که به طور تخصصی کارشان تبلیغات است ضریب ۴۵ درصدی دارند. منبع 

لینک کوتاه : https://khabarshahrvand.com/?p=741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.